Advies nodig?

We helpen je graag bij het vinden van de juiste game. Neem contact met ons op en we helpen je verder.

KLIEC - Klantinteractie en Communicatie

Huurprijs: € 1.800,- inclusief begeleiding (excl. BTW)

Kliec gaat over inzicht in de klantbeleving. Door zowel de rol van consultant als de rol van klant te vervullen, krijgen de deelnemers meer begrip voor de situatie van de klant en ervaren ze hoe belangrijk goede communicatie is.

Extra informatie

begeleiding

Met begeleider

Soort game

Serious Game

deelnemers

7-15 deelnemers

duur

4 uur

Deel deze game

Share on email
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Beschrijving

Klantinteractie en communicatie

Technisch specialisten werken aan het bedenken en uitvoeren van technisch hoogwaardige oplossingen voor vragen en knelpunten van klanten. Dit geeft veel voldoening en daarmee plezier in het werk.
De klantinteractie, het op een begrijpelijke manier uitleggen van de keuzes en consequenties is vaak lastig. Als er veel druk staat op het tijdig opleveren van het resultaat wordt de communicatie vaak ‘hoekig’.
Kliec laat mensen zowel de rol van consultant als de rol van klant vervullen. Zo ervaren ze het belang van goede communicatie.

BMC – Building Mechanical Colleagues

Het bedrijf BMC – Building Mechanical Colleagues – maakt robots.
De fabrieken van BMC hebben ieder hun eigen expertise gericht op de modellen die geproduceerd worden.
Middels bestelprocedures vindt uitwisseling van materiaal tussen de fabrieken plaats. Eisen van de overheid en van de directie maken het productieproces complex. Bij een groeiende complexiteit wordt goede communicatie en klantinteractie steeds belangrijker.

Extra informatie

begeleiding

Met begeleider

Soort game

Serious Game

deelnemers

7-15 deelnemers

duur

4 uur

Leerthema's & Resultaat

Kliec geeft mensen inzicht in de klantbeleving.
Ze voelen hoe het is om als klant overspoeld te worden met irrelevante details of te laat op de hoogte worden gebracht van wijzigingen.
Hierdoor krijgen ze meer begrip voor de situatie van de klant en ervaren ze hoe belangrijk goede communicatie is.

Opbrengsten:

  • Het belang van heldere communicatie met de klant is duidelijk
  • De deelnemer ervaart hoe het voelt om ‘hoekig’ aangesproken te worden
  • Verschillende mogelijkheden om effectief te communiceren passeren de revue
  • Deelnemers vinden de balans tussen tijdsdruk en tijd voor de klant

Doelgroep

Professionals (zoals technisch consultants) die naast de realisatie van hun project tevens klantcontacten onderhouden.

Professionals en medewerkers die bij het uitvoeren van hun werk klantencontacten onderhouden.

Game Cyclus

De deelnemers bouwen de robots naar voorbeeld van de modellen door de directie verstrekt. Na twee rondes wordt kort besproken hoe het gaat en hoe je als leverancier de klant beter kan helpen. De verbeteringen worden ingezet in de volgende ronde.

De spelrondes zijn zo opgebouwd dat het steeds complexer wordt.
Aan het einde volgt de reflectie. Wat gebeurde er? Hoe heb je dat ervaren en wat  zou je het anders kunnen doen?
Vervolgens wordt de koppeling naar het werk gemaakt. Hoe kan ik de beleving van mijn klant verbeteren?

 

 

Prijsinformatie

Het spel verloopt als volgt:

  • 4-uur uitvoering: prijs €1.800
  • prijzen zijn inclusief spelbegeleider
  • prijzen gelden voor een aantal deelnemers van 7-15 per uitvoering
  • prijzen zijn inclusief reis- en verblijfskosten
  • prijzen zijn exclusief locatie- en cateringkosten

Deze games vind je misschien ook interessant:

Deze game huren? Vraag een offerte aan!

Leuk dat je interesse hebt in het huren van deze game. Om een offerte uit te brengen voor de gekozen game hebben we wat meer informatie nodig. Vul s.v.p. datgene in wat bekend is en wij nemen vervolgens contact met je op voor een offerte op maat.

×

Winkelmand

GRATIS EBOOK

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang gratis het eBook ‘Gedragsverandering en het geheim van Serious Games’. 

E-Book