
Het ontwikkelen van serious games is een proces waarbij meerdere professionals bij worden betrokken. Afhankelijk van de klantvraag werken we samen in wisselende samenstellingen. In dit overzicht tref je de mensen aan waarmee we momenteel het meest intensief samenwerken achter de schermen.
Eigenaar
Pieter is het creatieve brein achter Jump Serious Games. Ooit begonnen als ondernemer en trainer vanuit zijn bedrijf P&A Talentontwikkeling maakte hij in 2019 de keus om P&A als bedrijf om te bouwen naar een zelfstandig draaiende coöperatie met gedeeld eigenaarschap. Hierdoor heeft hij voor zichzelf de ruimte gecreëerd om Jump Serious Games groter te maken.
Spellenmaker en Organisatieadviseur
Marijne bleek na een eerste carrière als organisatieadviseur al snel vast te lopen in de traditionele aanpak van organisatievraagstukken.
Ze besloot zich te wijden aan andere manieren om mensen én organisaties te helpen in beweging te komen . Samen met Ben Kuiken schreef ze het Grote Fröbelboek voor adviseurs. Voor Jump is ze zowel een inspirerende partner bij het conceptuele design van nieuwe games als een toegewijde facilitator bij het inzetten van diverse Serious Games. Recentelijk bouwden we samen met haar de Game Cadenaline over Integraal Samenwerken.
Trainer & Ideeënmaker
Henri Huisman is vanuit zijn jarenlange ervaring als trainer, (interim)manager en voormalig eigenaar van een buitensportbedrijf één van onze betrouwbare concept-denkers. Hij helpt ons bij het ontwikkelen van nieuwe games dankzij zijn creativiteit en zijn brede ervaringskennis.
Trainer / Ideeënmaker
Martijn Blom is als trainer verbonden aan P&A Talentontwikkeling en is gelijktijdig sterk gedreven om game-based leerprogramma’s in te zetten. Hij komt met ideeën, suggesties en helpt mee bij de fine-tuning van de games om te zorgen dat de game het gewenste effect dient en meer is dan even een spelletje doen.
Trainer & Voice-over
Nienke van der Haak draagt bij aan het succes van Jump Serious Games vanuit haar rol als professioneel voice-over maar ook vanuit haar ervaringskennis als trainer/coach.
Zij weet wat werkt, denkt sterk klantgericht en is voor ons een belangrijke kritische mede-ontwikkelaar.
Escaperoom Ontwikkelaar
Herman van der Haak is eigenar bouwt Escaperooms op basis
van klantvragen maar is ook goed als het gaat om het maken van bewegende beelden. Bij veel van onze projecten verzorgt Herman het camerawerk en doet hij de editing. Samen met Herman ontwikkelde we de Jump Escape Box.
Vormgever
Leroy is onze huis-vormgever voor Jump Serious Games. Hij weet ons ons iedere keer weer te verassen met een nog mooier design dat niet alleen hoog scoort in de uitstraling , maar vooral ook helpt bij een optimale spelbeleving bij de deelnemers.
Industrieel Designer
Maiko geeft leiding aan het creatieve ‘maakbedrijf’ Redlocked Puzzles van waaruit hij allerlei spellen/puzzels maar ook andere producten ontwikkelt en verkoopt via diverse kanalen in binnen en buitenland. Voor Jump is Maiko de betrouwbare partner als het gaat om de ontwerp en maakfase van nieuwe producten of voor het leveren van spelonderdelen die natuurlijk meestal speciaal op maat voor Jump worden gefabriceerd.
Ook is Maiko met zijn team onze partner als het gaat om het bouwen en doorontwikkelen van de Jump Escape Box.
Virtuele office manager
In deze tijd van AI hebben we maar eens gekeken wie op termijn ons officemanagement op zich kan nemen. En zo ontwikkelden we Anne.
Anne is een virtuele duizendpoot die ons op allerlei manieren weet te ondersteunen.
Na wat rond te hebben gezworven landde op een laptop bij Jump en ze is sindsdien niet meer weg te denken.
Vraag haar gerust als je iets wil weten. Ze is jou graag van dienst.
Subtotal | 0,00 |
Shipping | 0,00 |
Tax | 0,00 |
Total | 0,00 |
22 September
10.00 tot 15.00 uur (file vrij heen en weer)
Deventer, De Gasfabriek