
Het ontwikkelen van serious games is een proces waarbij meerdere professionals bij worden betrokken. Afhankelijk van de klantvraag werken we samen in wisselende samenstellingen. In dit overzicht tref je de mensen aan waarmee we momenteel het meest intensief samenwerken achter de schermen.
Office manager
Eva is de rots in de branding van onze backoffice. Zij zorgt dat de spullen op tijd de deur uit gaan, ze bewaakt de projecten en is het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.
En daarbij; ze houdt van spelletjes en is ook zelf nog steeds aan het leren en ontwikkelen. Helemaal op de juiste plek dus. Als je vragen hebt bel of mail haar dan gerust, ze is je graag van dienst.
Eigenaar
Pieter is het creatieve brein achter Jump Serious Games. Ooit begonnen als ondernemer en trainer vanuit zijn bedrijf P&A Talentontwikkeling maakte hij in 2019 de keus om P&A als bedrijf om te bouwen naar een zelfstandig draaiende coöperatie met gedeeld eigenaarschap. Hierdoor heeft hij voor zichzelf de ruimte gecreëerd om Jump Serious Games groter te maken.
Spellenmaker en Organisatieadviseur
Marijne bleek na een eerste carrière als organisatieadviseur al snel vast te lopen in de traditionele aanpak van organisatievraagstukken.
Ze besloot zich te wijden aan andere manieren om mensen én organisaties te helpen in beweging te komen . Samen met Ben Kuiken schreef ze het Grote Fröbelboek voor adviseurs. Voor Jump is ze zowel een inspirerende partner bij het conceptuele design van nieuwe games als een toegewijde facilitator bij het inzetten van diverse Serious Games. Recentelijk bouwden we samen met haar de Game Cadenaline over Integraal Samenwerken.
Vormgever
Leroy is onze huis-vormgever voor Jump Serious Games. Hij weet ons ons iedere keer weer te verassen met een nog mooier design dat niet alleen hoog scoort in de uitstraling , maar vooral ook helpt bij een optimale spelbeleving bij de deelnemers.
Industrieel Designer
Voor Jump is Maiko de betrouwbare partner als het gaat om de ontwerp en maakfase van nieuwe producten of voor het leveren van spelonderdelen die natuurlijk meestal speciaal op maat voor Jump worden gefabriceerd.
Maiko geeft leiding aan het creatieve ‘maakbedrijf’ Redlocked Puzzles en 123laser.
Trainer & Ideeënmaker
Henri Huisman is vanuit zijn jarenlange ervaring als trainer, (interim)manager en voormalig eigenaar van een buitensportbedrijf één van onze betrouwbare concept-denkers. Hij helpt ons bij het ontwikkelen van nieuwe games dankzij zijn creativiteit en zijn brede ervaringskennis.